Najpierw dokładnie umyj się. Wytrzyj ciało. Jeżeli masz zimne nogi zanurz je w ciepłej wodzie. Wejdź do łaźni i przebywaj w niej 10-15 minut, maksymalnie 20 min. Odpręż się siedząc lub leżąc. Przed wyjściem należy posiedzieć przez 2-3 minuty. Odetchnij świeżym powietrzem, a następnie ochłodź ciało polewając je wodą. Ewentualnie zimna kąpiel. Nie należy stosować ciepłych kąpieli.

Następnie odpocznij siedząc lub wolno chodząc. Jeżeli nadal jest Tobie gorąco, ochłodź się jeszcze raz. Dobrym uzupełnieniem jest masaż. Ewentualnie następna łaźnia parowa po gruntownym ochłodzeniu, ale nie przesadzaj. Teraz najlepiej idź pod słoneczną łąkę i zrelaksuj się zażywając kąpieli słonecznej jak na łonie natury. Na koniec dobrze jest napić się, najlepiej Woy lub naturalnych soków.

ZALETY:

  • Poprawia wydolność naczyniowo – sercową.
  • Wzmacnia działanie i powoduje głębsze wnikanie preparatów kosmetyczno-leczniczych stosowanych przy innych zabiegach np. glinki, minerały, sole i inne.
  • Pomaga w usunięciu toksyn z organizmu.
  • Znacząco polepsza elastyczność i jędrność skóry, poprzez jej znaczne nawilżenie.
  • Wspomaga proces odchudzania.
  • Łagodzi stany kataralne i zapalne.
  • Wzmacnia odporność organizmu, łagodzi stany stresowe.
  • Odkaża i ułatwia zasypianie.
  • Łagodzi stany zapalne gardła i uszu, uśmierza bóle i łagodzi stany reumatyczne, ma także działanie rozgrzewające.
  • Relaksuje.